Wonen,werken, reizen, genieten!

Thailand deel 1.

Hoi allemaal, hier een berichtje vanuit het verre Thailand. Het klinkt standaard, maar wat is het snel gegaan. De laatste week gaat nu alweer in. Ik moet toegeven dat ik mijn vriendje wel erg mis en ook wel uit kijk naar volgende week. En hoe je het ook wil zien, wij gaan ons weerzien vieren in Barcelona. Jaja, nog een reisje om naar uit te kijken.

Afgelopen week de mooiste stranden mogen bewonderen en mensen ontmoet van over de hele wereld. Dit keer heb ik meer foto' s gemaakt dan dat ik heb te vertellen, omdat ik voornamelijk zo min mogelijk heb gedaan. Fysiek gezien, ik heb verder heel veel nagedacht.

Op dit moment verblijf ik in Phuket, vlak bij het asiel waar ik vrijwilligerswerk doe. Ik werk samen met een hoop toffe mensen met een groot hart voor dieren, maar merk wel dat ik in mijn vrije tijd nu extra gesteld ben op een beetje rust. De honden zijn niet zoals de honden in Nederland. Ze doen me het grootste deel van de tijd meer denken aan een groepering wolven of hyena's. Dubbel blij dat ik me dus heb laten inenten tegen rabies. De helft van de dieren mist wel iets. Een of meerdere poten/ogen of haar. Heel sneu allemaal, maar goed dat er mensen zijn die zich bekkommeren om deze dieren. Dieren die mishandeld zijn, zichzelf niet kunnen redden op straat of zijn gered uit de handel in hondenvlees.

Reacties

Reacties

ShannonHartjeDaniel

Hoi sanne

Leuke foto's heb je gemaakt en Daniel is al een paar keer bij mij thuis geweest en hij ging zich zelf elke keer uitnodigen en mijn ouders vinden dat prima en zaterdag gaat Daniel mijn zus ontmoeten en mijn neefje heeft hij 11 maart ontmoet en mijn zwager heeft hij ook 11 maart ontmoet en dinsdag 15 maart ga ik naar Daniel zijn verjaardag gr Shannon

ShannonHartjeDaniel

En ik blijf dinsdag 15 maart bij Daniel eten en Daniel blijft zaterdag 19 maart bij mij eten hij heeft al een paar keer bij mij gegeten en Daniel vind het super gezellig Daniel mist jou en ik mis jou ook

Gr Shannon en Daniel

ShannonHartjeDaniel

En andrea is alweer weg want ze trok het niet meer en ze werkt nu bij een naaiatelier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!