Wonen,werken, reizen, genieten!

Thailand deel 1.

Reacties

Reacties

SQooby-Doo

Ooooohhh.....wat lief !

ShannonHartjeDaniel

Heey sanne

Hoe gaat het met je met mij en daniel gaat het goed hij heeft zich vaak bij mij thuis uitgenodigd omdat hij het gezellig vind bij mij thuis en we zijn al 3 maanden samen en ik ben ziek geweest 39 graden had ik en toen had ik mijn vader aangestoken dus het ging lekker hier 19-03-2016 toen kon daniel niet komen want toen kon mijn vader daniel niet naar huis brengen daniel is al heel vaak bij mij thuis geweest en het was super gezellig en daniel vind het ook super gezellig en op het werk gaat het ook goed we hebben nu john als begeleiding en john komt ook elke keer langs dat is ook gezellig en met josje gaat het ook goed ze geeft alleen ze geeft mickey te veel lekkere dingen en mickey word dik en met sammy de huiskat gaat het ook goed hij ligt elke keer bij ons met pauze houden dus het gaat super goed op het werk en ik heb daniel een ketting gegeven met een hangetje eraan en het hangetje is een hartje en hij heeft die ketting altijd om en van daniel krijg ik ook nog een kado en 26-03-2016 komt daniel naar mij toe leuk he

Groetjes Shannon en Daniel

Shannon

Heey sanne

Met daniel en mij gaat het goed we zijn 30 april naar de bioscoop geweest en dat was de film jungle book en die was erg gaaf maar daniel en ik zijn inslaap gevallen in de bioscoop en we zijn ook naar mcdonalds geweest en dat was ook leuk en daarna zijn we naar daniel zijn huis gegaan en 14 mei komt daniel naar mij toe dan blijft hij lekker eten gr shannon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!