Wonen,werken, reizen, genieten!

Happy newyear, anywhere.

Sommige verklaren me voor gek, anderen zijn blij voor me. Rationeel gezien maakt het niet uit wie wat vind, maar gevoelsmatig toch wel. Als als er een iemand is die mij heeft heeft laten inzien hoe belangrijk rationeel denken is, is het wel mijn allerliefst- leukste en beste vriendje.

Misschien is het de kick, of de afkeur voor alledaagse sleur. Of structuur die ieder mens stiekem zo hard nodig heeft. Of de interesse in andere mensen, denkwijzen- of simpelweg een ó zo klassieke zoektocht naar jezelf. Men denkt dat afgestudeerd zijn een verademing is. Dat is het, voor een maand. Vervolgens uit het zich in een wat ik mij voorstel van eenmidlife crisis. Want wat maakt de mens nou echt gelukkig?

Ik ziehet dus maar als een de-installatie van je oude windows vista, ofzoiets. En deze blog voor vrienden, familie en excollega's. Voor mijzelf als souvenir aan het eind van de rit of om alle indrukken van mij af te schrijven.

Dus als jullie mij komend jaar zoeken,
ik hang ergens in Myanmar, Thailand, Spanje of Zweden.


Liefs Sanne

Reacties

Reacties

Nikki

Super leuk Sanne!
Het is een super avontuur en zelfs 2 achter elkaar, waarvan je niet vaak de kans krijgt! Ga ervoor en heel veel plezier! Maar totdat je weggaat, zal ik je eerst nog overspoelen met verhalen over mijn geweldige avontuur!
Tot snel!

Xx

Herman

Hoi Sanne,

Life is one great adventure. Live it.

Shannon Verlaan

Hoi sanne

Ik zal je super erg missen en ik moet huilen gr shannon

Shannon

Sanne jij bent de beste begeleiding ooit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!